petek, 7. september 2012

Polet z balonom

Kdo pravi, da so poleti z baloni prepovedani?
Mi letimo; pravzaprav je pogumen medvedek!
Končno mi je uspelo uporabiti ljubko štampiljko LOTV.
Čestitko prijavljam na izziv po skici pri DutchDareCard in
na izziv na temo medvedek pri HereComeTheBoys.
Štampiljko na predelu balonov sem odtisnila 3x, tako da baloni
izgledajo 3D. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvicami.

Še ena rojstnodnevna, ki je nastala že v prejšnjem mesecu.
Uporabila sem Vladkino štampiljko z napisom.


9 komentarjev:

  1. Kako ljubka voščilnica z medvedkom! Druga enostavna, a krasna!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa čestitka. Všeč mi je kako si naredila balone. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta luštni, sploh tista z medvedkom je simpatična. Pri drugi mi je pa zelo všeč rožica. LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card good luck with the Here come the Boys #35 - Teddy Bears challenge. Hugs Ginny ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Luškan medvedek, super rožica :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Beautiful card. Thankyou for playing with us at HERE COME THE BOYS.
    Hugs Di
    xx

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful card!! I love the bear with balloons, so cute! Thank you for using DDCC Sketch! xx Lilia DT

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja your card is so sweet! Thank you for sharing your fab work with us at Here Come The Boys! Woo x

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.