četrtek, 10. maj 2012

Razmišljam ...

Ko sem prebirala vaše komentarje na zadnjo objavo, katerih sem vsakič zelo zelo vesela, me je v momentu prešinila misel: "Ali bom morda pregorela?" ampak sem imela tudi takoj odgovor: "Neeeeee", ker to počnem res z velikim veseljem. In hvala vsem, ki mi to omogočate in ker vam je moje delo všeč :-)) Ja, res veliko ustvarjam, ampak morate vedeti, da je to moja večerna zaposlitev, moje sproščanje in moje veselje. Medtem, ko se nekateri posvečate svojim otrokom, ki nama niso dani in ko nekateri prebirate razne knjige, česar ne maram, se jaz umaknem v svoj pisano pomirjajoči svet :-)) Hvala Bogu, da je do tega prišlo, ker sem se končno našla. No, pa da ne boste mislili, da sem neprestano v kabinetu, ne ne. Tole je moje vrtno veselje; trenutno urejeno!
Sedaj veste zakaj toliko ustvarjam! Ne razpišem se velikokrat, ker se ne znam. Največkrat je povedano ob izdelkih le bistvo. Da pa ne bo danes samo pri besedah, vam pokažem že poznano čestitko v barvi sivke z elegantno štampiljko. V soboto je bil namreč nov poročni dan.

Bodite lepo in počnite kar vam je volja :-))

20 komentarjev:

  1. Čudovit vrt in čudovita si ti, ki si nam pokazala del sebe.Ostani ustvarjalna in nas razveseljuj s svojimi pisanimi voščilnicami.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj raj na zemlji, kjer si lahko napolniš baterije. Ustvarjaj še naprej za svojo in našo dušo. Če bi meni kdo pred leti rekel, da se bom spustila v papirnate vode, bi ga začudeno gledala in si mislila svoje. Tako se pa še zdaj vmes sprašujem, kako mi uspeva vse to.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoj vrt je prečudovit! Pravtako pa to velja tudi za tvoje papirnate izdelke, ki jih občodujem dnevno...:). Naj te ta tvoja ustvarjalnost nikoli ne zapusti, ker mislim, da si nam vsem za inspiracijo, ki se ustavljamo na tvojem blogu. Poročna vočšilnica, pa kot vedno, je čudovita... Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, sorry!! vem,da sem se v enem komentarju čudila kako in kdaj vse zmoreš. ni bilo mišljeno slabo !!! ravno obratno. zelo si ustvarjalna in idej ti ne manjka.te pa popolnoma razumem. sama tudi veliko ustvarjam, a ne le s papirčki, še veliko drugega, pa se mogoče niti sama ne zavedam, da tega sploh ni tako malo.
    tvoj vrtiček...oooooo....kako lepo!!!!
    sama imam tudi svoj hektar raja in tudi jaz tam uživam.
    želim ti še veliko ustvarjalnost in še največ tistih užitkov, ki jih takrat doživljaš. vse dobro.
    in še 1x oprosti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ustvarjanje je vsekakor za nas največje sproščanje. To delamo, ker rade delamo in tako kot praviš med tem, ko jaz na primer pogledam TV ali berem knjigo, ti ustvarjaš. Meni večerno ustvarjanje ne gre od rok. Sem bolj dnevni tip. Je pa res, da sedaj tudi veliko časa preživim zunaj, na sončku. Tvoj vrt je čudovit in le uživaj v vsem kar počneš. Delaj tisto, kar te veseli.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej Natali, zakaj se opravičuješ, namen mojega pisanja nisi npr. ti, ampak pač zato, da sem povedala del sebe, da se ve :-)) Nikoli in nikdar me niste užalile z nobeni komentarjem, četudi malo preveč ustvarjam. Vaši komentarji so vedno lepi, pozitivni,... in tudi v zadnji objavi so bili. Dodala sem le pikico na i.
    Hvala še 1x punce za vaše obiske in komentarje :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoje ustvarjanje in ustvarjalna energija, ki jo premoreš me nadušujeta. Andreja, uživaj in nas razveseljuj z lepimi izdelki še naprej. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Andreja, sama zelo rada zaidem na tvoje bloge. Vedno presenetiš s čim novim in učke se po tvojih fotkah in izdelkih rade pasejo, duša pa uživa.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja poznam občutek, ko se umakneš v svoj svet papirčkanja, ki te čisto pomiri in te napolni z energijo=) Vidim, da so pri vas poroke kar pogosto na tapeti... Čudovito=) Pa tudi vrtiček imaš zelo lep in urejen... Ko bom velika ga bom imela tudi jaz=)

    Lep vikend ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovit vrt imaš.
    In tvoje ustvarjanje je polno lepih idej in čudovitih izdelkov.
    Rada zaidem k tebi in med tvoje papirčke.


    lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Če hočeš kaj ustvariti, moraš itak 'noter pasti' in dostikrat pridejo obdobja, ko ne bi človek nič drugega delal, razen ustvarjal...niti kosila skuhal:)...in če te to veseli, je super da se lahko temu posvečaš! Če pa zraven še koga razveseliš, je pa sploh super!Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako lep vrt imaš! Mene pa res tale tvoj izliv spomni na tole pesnitev:

    Vedno se je treba omamljati. Vsa stvar je v tem, in to je edino vprašanje. Če nočete čutiti strašnega bremena Časa, ki vam pritiska na ramena in vas upogiba k tlom, se morate kar naprej omamljati.
    Toda s čim? Z vinom, s poezijo ali pa z moralo, kakor hočete. Samo da se omamljate.
    In če se kdaj zbudite na stopnicah palače, v jarku na zeleni travi, v turobni osamljenosti svoje sobe, ko je omama že popustila ali izginila, vprašajte veter in zvezdo in val, ptico in uro in vse, kar beži, in vse, kar ječi, vse, kar se giba, in vse kar vam poje, in vse, kar šepeče, koliko je ura; in veter in zvezda in val in ptica in ura vam bodo odgovorili: "Ura je za omamo!" Če nočete, da vas Čas trpinči kakor sužnje, se kar naprej omamljajte! Z vinom, s poezijo ali pa z moralo, kakor hočete.
    -Charles Baudelaire


    Nikoli se ne nehaj omamljati z ustvarjalnosjo ;)

    LP

    Mojca

    OdgovoriIzbriši
  13. Se vidi, da smo v maju, v katerem je ponavadi največ porok :) Čudovita voščilnica.
    Vse, kar nas sprošča, umirja, nam daje veselje ... sigurno ne vpliva na to, da bi pregoreli. Sicer pa razumem, na kaj si mislila. Je kar prav, če se včasih vprašamo, ali ne posvečamo preveč časa kakšnemu hobiju in premalo čemu drugemu. Če se naši bližnji ne pritožujemo, je vse okej :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako lepo si napisala, vrt imaš prekrasen, kakšno veselje, kaj? Meni se zdi, da mi to, ko se za urico odmaknem v "moj" svet ustvarjanja, pomeni veliko. In lažje se spopadam z vsem, kar nam življenje pripelje na pot!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala punce :-)) Za mano je krasno popoldne preživeto z nečakinjama!

    Mojca :-)) Točno tako je kot si "napisala" in ja, ustvarjanje mi je prava omama!

    Helena :-)) Moj ta naj naj bližnji možek ima še hujšo omamo in se ji še bolj posveča; jaz ji pravim ljubica, v resnici pa je harmonika.

    OdgovoriIzbriši
  16. Pravo omamo si našla, saj ti gre super od rok..tudi Brbončico rada obiščem :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Lepa čestitka...in všeč mi je tudi tale tvoj vrtiček. Verjamem, da te navdihuje. Ustvarjalnost pa je dar, ki ga ti super izkoriščaš za kreirat tvoje krasne izdelke.
    Na žalost meni primanjkuje časa in trenutki "omame" so že skoraj privilegij.
    No, lepe ustvarjelne trenutke še naprej... ;))

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovito si v fotografijo ujela svoj del zemljice pod soncem. Čisti mali raj.:))
    Vse, ki ustvarjamo vemo, kako zelo nas to napolni, zato nič bat da bi prišlo do iztrošenja:)))
    Meni moje ustvarjanje enkratno uravnoteža moje pisarniško delo. Trenutno sem res na porodniški, a z mojo malo pikico uspešno sodelujeva, saj se medtem ko papirčkam veselo pogovarjava, ona pa čeblja in raziskuje svet na svoji igralni podlogici tik ob meni ali v stolčku. Uživa v naročju, ko ji prelistavam moje barvne papirje in luknjače, ko škljocajo:))
    Vsaka pač iz svojega mini sveta in trenutnih danosti naredi tisto, kar je njej lastno.
    Ti si čudovito ujela svoj ritem in stil, veselo ga razvijaj in uživaj na polno, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  19. Andreja, jaz sem prav vesela, da si ti tako ustvarjalna, saj to pomeni, da lahko večkrat pokukam k tebi, ker je vedno kaj novega. Tudi zame je ustvarjanje način, kako polniti baterij. Rada sem tudi na vrtu, od malih nog sem rada z rokami rila po zemlji. Zdaj imava z mladičem eno gredico, na katero sva posadila vse mogoče, poleg tega vsak dan predelava še "nonin" vrt. Tvoj zeleni košček sveta prav lepo zgleda. Spočije telo in duha.

    OdgovoriIzbriši
  20. Vedno znova se razveselim tvoje objave, čeprav si zelo redko vzamem čas za komentiranje tako pri tebi kot pri ostalih ... danes je slučajno dan, ko to počnem ... Vsi tvoji izdelki so zelo navdihujoči ... in vrt ... res je prekrasen ... oko se mi je najprej ustavilo na ograjici vrtička ... spominja na star podeželsi vrt ... in me spominja na moje otroštvo ... na stare čase, ko smo bili otroci in smo preko stare lesene ograje kukali v babičin vrt ... lepo ...

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.