nedelja, 4. marec 2012

Darilce za vas

Ko sem danes zopet vzela eno izmed idrijskih čipk za fotografiranje mojih čestitk, sem posedela in si vse čipke in prtičke po dolgem času ponovno ogledala. Ugotovila sem, da jih je "morje" :-))  In ker vem, da bo marsikateri ustvarjalki prav prišel tako kot meni pri fotografiranju, tega lepotca podarjam eni izmed vas. Vse kar morate storiti je, da pustite komentar. Žrebala bom v torek zvečer!
Bodite lepo :-))

22 komentarjev:

  1. Ojej, čudovit je ♥ ♥ ♥ Sama se sicer učim klekljati, ne vem pa, če bom kdaj znala kaj podobnega narest, saj moram preveč različnih reči poskusit.
    Hvala za priložnost :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čipke na čestitkah, čipke na predalnikih in mizicah - všeč so mi in se ne bi nič branila, če bi imela še kakšen čipkast prtiček :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit čipkast prtiček, tudi pri meni bi našel lepo mesto.

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, z veseljem pokomentiram in se postavljam v vrsto za takole lepoto. Lepo bodi, LP:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasna čipka. Vedno občudujem, da z nekakšnim
    premetevanjem kleklnov uspe, kaj tako čudovitega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovit. Sicer se tudi sama sedaj učim klekljati in upam, da mi bo nekoč uspelo ustvariti tako umetnino :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasen je in z veseljem bi ga imela:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tej lepoti se ne morem upreti. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasen prtiček! Kvačkati se mi je uspelo naučiti, kleklanje.....hm, to je pa že druga zgodba! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Greh bi bil, če se ne bi postavila v vrsto in upala na srečo :-). Krasen prtiček! In samo sanjam lahko, da bom kdaj znala kaj takega naredit...

    OdgovoriIzbriši
  11. Uuauu, noro lepa je.Jaz sem itak "bolana" na kvačkane in klekljane stvari, ker tega ne znam.Hvala za priložnost

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovit je. Sama ne znam ne kvačkat in ne klekljat so mi pa izdelki čudoviti in vem, da je vanje vloženega veliko truda.

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasen je in se z veseljem postavljam v vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovita zadevica in vsekakor bi prišel zelo zelo prav za fotografiranje :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Resnično lep prtiček. Vsekakor bi se ga razveselila. Bravo za čudovito kleklanje.

    OdgovoriIzbriši
  16. Oooo resno lahko dobim pravi prtiček iz idrijske čipke? Ja seveda se takoj postavljam v vrsto zanj=) in seveda držim pesti, da bo tvoja srečna roka potegnila prav moje ime=)Lep začetek tedna ti želim...pappa

    OdgovoriIzbriši
  17. Čudovit je. Sama ne znam klekljati, me pa mika, da bi se naučila.

    OdgovoriIzbriši
  18. Sama bi se od take lepote težko poslovila. Se pa postavljam v vrsto zanj.

    OdgovoriIzbriši
  19. Meni je klekljanje tuje, so pa mi všeč izdelki. Nimam v hiši nobenega tako lepega klekljanega izdelka, bi ga pa z veseljem imela...

    OdgovoriIzbriši
  20. Uf, tegale pa le nisem zamudila.... Takega lepotca bi z veseljem imela, ker sama nisem čisto nič spretna z nitkami :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Krasen je ... tega se pa tudi jaz nebi branila ... upam samo da še nisem zamudila večera ... Hvala

    OdgovoriIzbriši
  22. Popoln izdelek! Tudi jaz se ga ne bi branila. Verjamem, da z izdelkom podarjamo čas in to je največ, kar lahko damo.
    Ustvarjalno še naprej! Lepo bodi!

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.