sobota, 10. december 2011

Novoletne čestitke II.

Nastala je druga serija letošnjih preprostih in cenejših čestitk.
Štampiljka snežaka je od LOTV in je pobarvana s suhimi vodnimi barvicami. Napis je sprintan in prilepljen v dveh plasteh.
Svetlo modro podlago smrečice sem hroščkala z reliefno mapo "snežink" in jih nato osenčila z belo barvo. Belo smrečico sem ovila s posebnimi "laski", ki so mi ostali od velike noči, kot posteljica pirhom. Dodala še deblo in bele balončke.
Potiskan papir sem 2x izrezala s šablono, tako da sem dobila "okno" v katerega sem prilepila izštancane barvne snežinke. Dodala sem Vladkino štampiljko z napisom.
To pa je čestitka kot pismo Božičku. Ideja je Vladkina in tudi napis je iz štampiljk kupljenih pri Vladki. Bel list sem kot vidite kar nekaj krat zložila, ga postarala s kavo in robove senčila z blazinico. Da pa pismo ne bo tako pusto, sem naj odtisnila še eno štampiljko, tudi kot pismo.
Jap, kar pošteno smo že zakorakali po veselem decembru!
Bodite lepo :-))

13 komentarjev:

  1. Uf,vse so lepe.
    Čeprav so mi tiste z velikonočnimi laski najbolj .Tudi ideja mi je zelo dobra :).


    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Tole je res lepa proizvodna :) Sploh so mi všeč tele tvoje smrečice. LP

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni so smrečice najbolj všeč, pa čeprav so prav vse čestitke zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joj smrečice si tako lepo ovila v tople plaščke :). Zelo luštne so tudi ostale. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je ideja smrečic z laski. Sicer si bila pa zelo pridna in tvoje voščilnice so zelo prikupne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Šiba ti 100/uro in prav vse so lepe. Tudi meni so nekako najbolj fajn smrečice, ki so zelo barvite.Pridna si...

    OdgovoriIzbriši
  7. UF, tole pa si se naustvarjala :))) Jaz sem se pa zapičičila v snežake, kjer mi je všeč da so zasegli osrednje mesto, kajti sami na sebi so lepi in malo barve je povsem dovolj. Pa smrečice seveda, katere se mi zdijo nekaj posebnega, drugačnega. Pri pisemcih pa si se dobro spomnila, da si še enega odtisnila. Fino.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo lepe so ! Meni je najlepša serija snežakov:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prekrasne serije. smrečice, snežakci, pismo..super so!

    OdgovoriIzbriši
  10. Tudi ti si zelo pridna in vse serije so lepe, posebno se mi pa dopadejo snežkoti. Lp;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Danes so moje zmagovalke - smrečice. Prav kulske so.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super so, smrekice so pa sploh nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  13. Luštne čestitke, ampak jaz ne morem mimo snežakov. Tako zelo so srčkani.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.