četrtek, 24. november 2011

Slovenska Tilda

Tole moram deliti z vami punce, saj sem danes dobila po pošti slovensko Tildo, ki sem jo prejšnji teden naročila pri TZS, kamor vsake toliko časa pokukam in nad njenim odkritjem sem bila zelo navdušena. Danes pa je navdušenje preraslo v neverjetno veselje, saj je knjiga prava fantastika. Jupiiiii :-))
Zelo rada pokukam tudi v Didakto, kjer se najde marsikaj zanimivega.
Pokazati moram še čestitko, ki sem jo naredila tašči in je krasila njeno darilo. Za take barve sem se odločila zato, ker sem hotela sodelovati na barvnem izzivu, potem pa mi je ušel čas pri objavi le te. Rožica je domača izdelava.

9 komentarjev:

  1. kNJIGA JE VIDETI RES PRAVI NAVDIH. DOBRE FOTOGRAFIJE SO VEDNO DOBRODOŠEL SPODBUJEVALNIK USTVARJALNE POLOVICE MOŽGANOV.HVALA ZA NAMIG. vOŠČILNICA PA JE LUŠTNA IN POHVALE ZA DOMAČO IZDELAVO ROŽICE.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cool v slovenskem jeziku je, jaz jo imam v angleščini. In ta je meni ena najljubših Tildinih in res je zelo zelo inspirativna. Lepa doma izdelana rožica.

    OdgovoriIzbriši
  3. O, kako fajn. Tudi jaz jo imam v angleščini in jo večkrat občudujem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepo, verjamem, da ti bo zelo prav prišla. Rožica je pa čudovio narejena.

    OdgovoriIzbriši
  5. Knjiga mi se čini jako lijepa i zanimljiva, vjeruj da ima krasnih stvari u njoj!

    Čestitka ti je prekrasna!

    Kiss i lijep vikend ti želim:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Upam,da boš kmalu pokazala tudi kakšen tvoj izdelek.
    Čudovita rožica!

    OdgovoriIzbriši
  7. Sem pisala Miklavžu, mogoče mi jo pa prinese.

    OdgovoriIzbriši
  8. Oooo super, je že na mojem seznamu želja :). Lepa rožica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. waaaaw knjigica je super in si jo tudi jaz želim ... bom poročala dedku mrazu ;) voščilnica je čudovita. LP

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.