nedelja, 13. februar 2011

Kar Tako

Včeraj mi je sis K podarila tale rokovnik in ker je v njem polno lepih misli jih bom tukaj delila z vami.
Izpraznila se je tale bonbonjera in ker je škatlica tako zelo lepa in primerna za shranjevanje, sem jo namenila za ustvarjalne dodatke. Sis mi je sicer rekla, da bi bila fina za nakit, ampak jaz imam več "tistih" dodatkov!

Zadnjič, ko sem objavila slike s sestrine razstave, je bil tudi komentar, da imam tudi jaz verjetno kakšno njeno sliko. Ja, res je in nisem vam jih še pokazala! Ti dve krasita jedilnico, spodnja z marjeticami, pa je poročno darilo sestre P.
In imejte se radi!
"Ljubezen je v zraku"

9 komentarjev:

  1. Tvoja sestra je prava umjetnica, slike su joj prekrasne!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, Anfreja, te sestrine slike so prekrasne, obe s sadjem in vajina poročna so mi zelo lepe... LP:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vi ste pa res ena velika ustvarjalna družina in srečnica, da imaš lahko takšne krasne izdelke doma na steni. Lepo, da si delila z nami to misel. Škatlo pa bi tudi sama najverjetneje uporabila ta 'tiste' dodatke :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Andreja, hvala za deževni pozdrav, jaz ti vračam sneženega! :))

    OdgovoriIzbriši
  5. He he ... tudi jaz bi škatlo uporabila tako kot ti. Pa čeprav imam ogromno nakitkarskega materiala.
    Slike pa so čudovite. Res si srečnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovite slike.
    Škatla je prav primerna za shranjevanje. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Škatlo si super uporabila! Sestrine slike pa so zelo lepe.Najbolj so mi všeč pomaranče. Izgledajo, kot bi jih pravkar prerezal na polovičke! Krasne so!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tud med objavami kar tako se najde marsikaj zanimivega ;o) ... slike od sestro so pa res hude ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Pomaranče bi človek kar zagrabil in pojedel. Prekrasna misel, prekrasne slike.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.