petek, 3. december 2010

Angeli

Angeli mi postajajo čedalje bolj všeč; dobra bitja so :-))
Moram narediti angela iz das mase, katero zelo rada uporabljam, si govorim že mesece in mesece.
Sedaj je pravi čas za to: veseli december, najlepši prazniki v pričakovanju, ...
Že dolgo časa si ogledujem tele in tele angele, res me mikajo; pa smo spet pri neverjetnih Poljakinjah.
No, pa sem se le opogumila in danes vam pokažem le nekaj delčkov mojega prvega angela, amorčka, angela ljubezni. Res je, da ideja ni zrasla v moji glavi, ampak naredila jih bom pa jaz in verjemite mi, da niti ni tako lahko kot sem si to predstavljala.
Hišice sreče se mi zdijo zelo enostavne, naredim samo okna in vrata, ampak tukaj pri angelu je pa polno malih detajlov. Ampak z začetkom sem zadovoljna.
Tudi skledice so enostavne, le štampiljko češenj je bilo potrebno narediti. Pa ostanimo še malo pri teh skledah. Ko sem delala omenjeno objavo, sem čisto pozabila in bili so tudi moji blogerski začetki, da je potrebno napisati, kje sem dobila idejo. Morda sem pozabila tudi zato, ker ideja mi prišla iz drugega bloga, ampak iz revije Atelje. Vsi vemo, da je to ustvarjalna revija, ki ponuja "naredi to" in če je tako, lahko to dela prav vsak. Objavo skledic v Ateljeju pa je prispevala Nika Stupica.
Tako, napaka je popravljena (za hišice se niman komu opravičevat, so moje :-)) V prihajajočih dneh pa vam morda pokažem celega angela, ampak samo če boste pridni!
Želim vam lep vikend, brez snega :-))

5 komentarjev:

  1. I ja volim anđele, jako lijepo!
    Lp. i ugodan vikend.

    OdgovoriIzbriši
  2. uu že vidim, da bo lep. čakam na končno verzijo :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi sama čakam na končni izdelek in verjamem, da bodo čudoviti. Hvala za linke do poljskih umetnic. Krasne stvari delata.

    OdgovoriIzbriši
  4. Really "divine"!
    Best wishes from Your Estonian follower

    OdgovoriIzbriši
  5. Izgleda obetavno. Tudi sama obožujem angele v vseh oblikah in komaj čakam da pokažeš končni izdelek.

    OdgovoriIzbriši

Thank you so much for leaving a sweet comment :-))
Hvala za tvoj prijeten komentar :-))

.

.